يوسف مراديان/جلوي دوربين سريال شاه حاتمي

 

 
بانی فیلم آنلاین: يوسف مراديان اين روزها جلوي دوربين سريال «همسفر و خورشيد» علي شاه حاتمي است.
بازيگر سريال «کارآگاه علوي» درباره پروژه هاي جديد اش به «باني فيلم» گفت: اين روزها جلوي دوربين سريال «همسفر و خورشيد» به کارگرداني علي شاه حاتمي هستم. داستان اين سريال بين ايران و هند اتفاق ميافتد و بيشتر مردم بايد آن را دنبال کنند تا بخوانند. وي درباره کارهاي پيشنهاد شده اش گفت: چندين کار بعد از فيلم سينمايي «متروپل» پيشنهاد شد که متاسفانه بنا به دلايلي نتوانستم آن را قبول کنم. ولي خوشحالم که ماه رمضان با برنامه «به رنگ آفتاب» مهمان خانه هاي مردم بودم. من در کارهاي تاريخي چون: «اصحاب کهف»، «قصه رستم و اسفنديار»، «کارآگاه علوي» و... حضور داشتم و تجربه هاي زيادي را در اين پروژه ها بدست آوردم. تشکر مي کنم از آقاي هوشياري بابت دعوتشان از من در برنامه «به رنگ آفتاب»؛ چون در کنار کارشناسان و ديگر عزيزان برنامه خاطره خوبي را برايم رقم زد. او نظرش را درباره کيفيت پروژه هاي سينمايي و تلويزيوني گفت: کارهاي خوب به ندرت پيدا مي شود، اما کارهايي که جذابيت خودش را ندارد زياد شده و اين روند باعث سخت شدن توليدات است. همچنين يکي از اين وضعيت ها روي دستمزد ما بازيگران تاثير دارد. ما تا چندسال پيش امنيت و آرامش داشتيم، اما الان ديگر سر صحنه هم پر از استرس هستيم، به جاي آنکه آرامش داشته باشيم. هر انساني که کار مي کند، اميد بر قرار داد و تعهد به حساب و کتاب خودش را دارد، هرچند قصد ما پول نيست، مهم خدمت است اما واقعا دستمزد نياز مالي مهم اين روزها شده است. يوسف مراديان از کودکي در صدا و سيماي کرمانشاه به عنوان بازيگر فعاليت کرده است. وي بازي در سينما را از سال1375 با فيلم سينمايي«لاک پشت»، کاري از علي شاه حاتمي آغاز کرد.  
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:10 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.